Automation

Automation

Growing a business is a challenge but you can smooth it by optimization and even more so -  by automation, leastwise of some of the processes.

Whether it is communication with potential or existing clients or with your own staff, or planning a marketing pipeline with triggers - every little helps big time!

So never lose track of your communication or the opportunity to do your business easier! 

Appointment scheduling

No more overbooking, double-booking or missed booking with our solution or, if you wish, an AI employee. 

Whether you are the only person that books meetings or you have a sales team, pick up phones or have an online booking form or scheduling system, our tool will do it nice and quick for you so you will not miss one opportunity!

Vil du se en demo?

Informasjonen din er sikker og kryptert.

Follow ups

Landing a client is easier than making the client stick with you - they say and they are right. 

We help you to do both with automated messages, follow-ups, reminders, transactional messages, abandoned cart messages and more upon setting up triggers - so you can focus your attention elsewhere!

Reputation management

Be the top 5-starred business by using automated opinion sharing requests &  replies, management of the harmful content, but also review analytics for recognizing trends or sentiments among your clients. 

All that with our KundeLead solution.

Ofte stilte spørsmål

1. Har dere prøveperioder for nye kunder?

Ja, vi tilbyr 1 måned gratis prøveperiode.

2. Hvor lang er minimumskontrakten eller abonnementet?

Vi har ingen lange kontrakter. Etter prøveperioden er minimumsvarigheten 1 måned, siden vi tar betalt månedlig. Du kan si opp abonnementet når som helst, og vi trekker ikke neste betaling – så enkelt er det.

3. Hva hvis jeg allerede har en nettside?

Det betyr bare at vi bygger våre løsninger inn i den eksisterende nettsiden, ikke en ny. Om det er behov for å forbedre brukervennlighet og lesbarhet, kan vi – med din godkjenning – gjøre justeringer for bedre brukeropplevelse og flere leads.

4. Hvordan blir betalingene innkrevd?

Vi bruker kredittkortet ditt til å trekke betalinger automatisk.

5. Hvordan vet jeg hvordan jeg skal bruke appen og tjenesten?

Vi har en onboarding-prosess og konsultasjoner underveis i hele kundeforholdet, og dette er inkludert i prisplanen.

6. Hvem håndterer leads og kunder etter at jeg har meldt meg på?

Det er opp til deg hvor mye du vil gjøre selv og hvor mye du vil overlate til oss. Når planlegging og oppsett av arbeidsflyt er gjort, blir det automatisert eller delvis automatisert, slik at vi tar mest mulig av arbeidet av hendene dine – på den måten du foretrekker.

  • +47 594 41 412

  • Bergen, Norway

Copyright © 2025. Alle rettigheter reservert.